Prednosti najma software-a:

 

Nema početnih troškova

  • Nije potrebno ulagati u hardware i operacijski sustav.
  • Nije potrebno kupiti licencu software-a kojeg namjeravate koristiti već je dovoljno platiti mjesečnu najamninu i početi ga koristiti.

Nema rizika

  • Prilikom kupovine software-a, veliki je problem odrediti koji program je najbolji za vašu tvrtku.
  • Ukoliko pogriješite, nastaje mogućnost gubitka velikog iznosa novca.
  • Kod najma, možete odustati u bilo kojem trenutku i tako izgubiti samo do tada plaćene mjesečne najamnine što je u odnosu na cijenu kupovine praktički zanemarivo.

Nema instalacije

  • Nije potrebno instalirati software, što u većim tvrtkama može biti popriličan posao, jer se već nalazi instaliran na poslužiteljima tvrtke koja pruža uslugu najma.
  • Platite i koristite!

Nema troškova održavanja

  • Nije potrebno ulagati u ljude koji će održavati poslužiteljsko računalo i konekcije.

Nema brige oko backup-a (svakodnevna arhiva podataka)

  • Podaci se automatski arhiviraju na poslužiteljima tvrtke koja nudi uslugu najma software-a.

Nove verzije uključene u cijenu

  • Tehnologija se mijenja pa je vrlo vjerojatno da ćete kroz godinu ili dvije kupiti novu verziju programa kojeg trenutno koristite. Kod najma, sve nove verzije su uključene u cijenu najma te po izlasku nove verzije, automatski prelazite na korištenje nove verzije. To je posebice bitno kod software-a kojeg rabe velike tvrtke, pa treba dosta vremena da se program razvije.

Doživotna garancija

  • Kako je proizvođačima software-a jako teško održavati velik broj različitih verzija, moguće je da se verzija programa kojeg imate prestane podržavati pa u slučaju da imate neki problem morate platiti popravak problema ili kupiti novu verziju.
  • Kod najma garancija je prisutna dokle god plaćate najam.

Brzo ispravljanje pogrešaka

  • Kako se aplikacija nalazi instalirana na poslužiteljima tvrtke koja pruža uslugu najma software-a, dovoljno je na jednom mjestu popraviti problem.

Broj radnih mjesta veći od jedan = mrežni rad

  • Ukoliko se više od jednog računala preko interneta spaja na poslužitelja, automatski radite mrežno sa kolegama iz susjednih ureda ili dislokacija. Ukoliko je npr. Vaš ured1 u Zagrebu, ured2 (skladište) u Rijeci, ured3 (računovodstvo) u Varaždinu, ured4 (podružnica ili sestrinska firma) u Sloveniji, svi ste odmah na istoj bazi podataka i svi sve ‘vidite’.

Cijena

  • Cijena konekcija sa svim programima potrebnim za Vaš posao:
    • jedna(1) konekcija: 50Eura/mjesečno/konekcija,
    • dvije(2) konekcije: 40Eura/mjesečno/konekcija,
    • tri(3) i više konekcija: 30Eura/mjesečno/konekcija.