Prednosti najma software-a:

Nema početnih troškova

  • Nije potrebno ulagati u hardware i operacijske sustave.
  • Nije potrebno kupiti licencu software-a kojeg namjeravate koristiti već je dovoljno platiti mjesečnu najamninu.

Nema rizika

  • Prilikom kupovine software-a, veliki je problem odrediti koji program je najbolji za Vašu tvrtku.
  • Ukoliko pogriješite, nastaje mogućnost gubitka velikog iznosa novca i vremena.
  • Kod najma, možete odustati u bilo kojem trenutku i tako izgubiti samo do tada plaćene mjesečne najamnine što je u odnosu na cijenu kupovine programa praktički zanemarivo.

Nema instalacije

  • Nije potrebno instalirati program jer se već nalazi instaliran na poslužiteljima tvrtke koja pruža uslugu najma, dok instalacija i administracija u većim tvrtkama može biti popriličan posao.
  • Platite i koristite!

Nema troškova održavanja

  • Nije potrebno ulagati u informatičke kadrove koji će održavati poslužiteljsko računalo, prateću opremu i konekcije.

Nema brige oko backup-a (arhiva podataka)

  • Podaci se automatski arhiviraju na poslužiteljima tvrtke koja nudi uslugu najma programa.

Nove verzije uključene u cijenu

  • Sve se konstantno mijenja (tehnologija, zakoni, načini rada, potrebe), pa je vrlo vjerojatno da ćete kroz godinu ili dvije kupiti novu verziju programa kojeg trenutno koristite. Kod najma, sve nove verzije su uključene u cijenu najma, automatski prelazite na korištenje nove verzije programa. To je posebice bitno kod software-a kojeg rabe veće tvrtke, pa treba dosta vremena da se program razvije.

Doživotna garancija

  • Kako je proizvođačima software-a jako teško održavati velik broj različitih verzija, moguće je da se verzija programa kojeg imate prestane podržavati, pa u slučaju da imate neki problem morate platiti ispravak problema ili kupiti novu verziju programa.
  • Kod najma garancija je prisutna dokle god plaćate najam.

Brzo ispravljanje pogrešaka

  • Kako se aplikacija nalazi instalirana na poslužiteljima tvrtke koja pruža uslugu najma software-a, dovoljno je na jednom mjestu popraviti problem.

Broj radnih mjesta veći od jedan = mrežni rad

  • Ukoliko se više od jednog računala preko interneta spaja na poslužitelja, automatski radite umreženi sa kolegama iz susjednih ureda ili dislokacija. Ukoliko je npr. Vaš ured1 u Zagrebu, ured2 (skladište) u Rijeci, ured3 (računovodstvo) u Varaždinu, svi ste u isto vrijeme na istoj bazi podataka i svi sve ‘vidite’.

Cijena

  • Cijena konekcija sa svim programima potrebnim za Vaš posao:
    • jedna(1) konekcija: 50Eura/mjesečno/konekcija,
    • dvije(2) konekcije: 40Eura/mjesečno/konekcija,
    • tri(3) i više konekcija: 30Eura/mjesečno/konekcija.